Η διαφήμιση στα social media αποτελεί έναν αξιόπιστο τρόπο για να κερδίσετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και φυσικά πελάτες για την επιχείρησή σας. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που παρέχει η προώθηση ιστοσελίδων μέσω κοινωνικών δικτύων είναι το χαμηλό κόστος επένδυσης σε συνδυασμό με την υψηλή επιστροφή της επένδυσης αυτής.
Ωστόσο όπως και σε κάθε μορφή διαφήμισης, έτσι και στην διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. Αρκετές είναι οι εταιρείες που επενδύουν αρκετά υψηλά ποσά στην διαφήμιση, χωρίς όμως κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Πρέπει να δώσετε λοιπόν ιδιαίτερη προσοχή σε όλους τους παράγοντες που θα μετατρέψουν την διαφήμισή σας σε μια επιτυχημένη μέθοδο προώθησης.
Επιτυχημένη διαφήμιση στα social media
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τρόπος στόχευσης συγκεκριμένου κοινού μέσω διαφόρων δημογραφικών πληροφοριών. Στόχος μας η προώθηση της ιστοσελίδας, των υπηρεσιών ή των προϊόντων μας στο καταναλωτικό κοινό που πραγματικά ενδιαφέρετε για αυτά που παρέχουμε. Ο σωστός λοιπόν σχεδιασμός μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ, είναι και αυτό που θα καθορίσει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισής μας.
Παρακάτω θα αναλύσουμε τους σημαντικότερους παράγοντες που θα πρέπει να προσέξετε ώστε να αναπτύξετε μια αποτελεσματική διαφήμιση στα social media. Και λέγοντας αποτελεσματική διαφήμιση, εννοούμε αυτή που θα επιφέρει το μέγιστο κέρδος με την ελάχιστη δυνατή επένδυση.
Βήμα 1ο – Θέτουμε τους στόχους μας
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας είναι τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε με την διαφήμιση που θέλετε να δημιουργήσετε. Η στρατηγική σας θα πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτόν τον συγκεκριμένο στόχο. Οι βασικότεροι στόχοι που θέτει μια επιχείρηση κατά την διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα είναι:
- Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας
- Προσέλκυση νέων πελατών στο φυσικό σας κατάστημα
- Αύξηση των ακολούθων της επίσημης σελίδα σας στα κοινωνικά δίκτυα (facebookfacebook, instagram κλπ.)
- Εξασφάλιση εγγραφών στο newsletter σας
- Αύξηση των πωλήσεών σας
Βήμα 2ο – Επιλογή του κατάλληλου κοινού
Το κοινό στο οποίο θα προβληθεί η εκάστοτε διαφήμιση στα social media παίζει και τον σημαντικότερο ρόλο στην συνολική της επιτυχία. Το κοινό στο οποίο θα απευθυνθείτε πρέπει να ενδιαφέρετε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε. Επιπρόσθετα, πολύ σημαντικά είναι και τα δημογραφικά ενδιαφέροντα των χρηστών. Για παράδειγμα εάν θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες στο φυσικό σας κατάστημα που εδρεύει στην Αθήνα, δεν είναι αποτελεσματικό να στοχεύσετε σε άτομα που διαμένουν στα Ιωάννινα.
Βήμα 3ο – Ρύθμιση του budget για διαφήμιση στα social media
Όπως κάθε διαφήμιση, έτσι και στα κοινωνικά δίκτυα, απαιτεί κάποιο ποσό που θα πρέπει να επενδύσετε. Στόχος φυσικά η μεγιστοποίηση της επιστροφής για την επένδυσή σας. Το ύψος του ποσού που θα αποφασίσετε να διαθέσετε για διαφήμιση στα social media είναι δική σας απόφαση. Όπως όμως είναι εύκολα κατανοητό, δεν γίνεται με μια επένδυση 20 ευρώ τον μήνα να στοχεύετε σε έσοδα της τάξεως των 10.000€.
Βήμα 4ο – Ελκυστική κειμενογραφία διαφημίσεων
Η κειμενογραφία για social media αποτελεί έναν καθοριστικό ρόλο στη συνολική επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Ένα έξυπνο και ποιοτικό κείμενο που “μιλάει στην καρδιά” ενός χρήστη των κοινωνικών δικτύων, είναι σε θέση να επιφέρει αύξηση της απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας έως και στο 300%. Σε σχετικό μας άρθρο έχουμε αναλύσει αρκετές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συντάξετε ένα επιτυχημένο κείμενο, οπότε δεν θα το αναλύσουμε περισσότερο.
Βήμα 5ο – Μελέτη των αποτελεσμάτων
Ίσως το σημαντικότερο βήμα σε κάθε μορφή διαφήμισης και διαδικτυακού μάρκετινγκ. Μέσα από την μελέτη και ανάλυση των αποτελεσμάτων της εκάστοτε διαφήμισης, μπορεί κανείς να κατανοήσει ποιες καμπάνιες αποδίδουν και ποιες όχι. Τα συμπεράσματα που θα εξάγετε για το τι φέρνει αποτελέσματα και τι όχι θα σας βοηθήσει να μειώσετε τα περιττά έξοδα ενώ ταυτόχρονα να αυξήσετε τα θετικά αποτελέσματα.
Βήμα 6ο – Ανασχεδιασμός διαφημίσεων
Αφού μελετήσετε λεπτομερώς όλα τα αποτελέσματα που σας επέφερε η διαφημιστικής σας καμπάνιας, θα πρέπει να την αναπροσαρμόσετε βάση αυτών. Ποιες αναρτήσεις προσελκύουν περισσότερους χρήστες, με ποιες αλληλεπιδρούν και ποιες είναι αυτές που τελικά οδηγούν σε μια μετατροπή στην ιστοσελίδα σας; Οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά θα είναι και ο τελικό άξονας γύρω από τον οποίο θα κινηθούν οι διαφημίσεις σας στα κοινβνικά δίκτυα.
Διαβάστε επίσης: Συμβουλές για αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ
Γιατί να επιλέξετε την διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα
Η διαφήμιση στα social media αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο να προσεγγίσετε στοχευμένο κοινό με σχετικά μικρό κόστος. Οι χρήστες που καθημερινά χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα είναι πάρα πολύ, και ολοένα και περισσότεροι αποφασίζουν να προβούν σε online αγορές από καταστήματα που προβάλλονται σε αυτά τα δίκτυα.
Μάλιστα, λαμάβοντας γνώσση το ιδιαίτερα προσιτό κόστος για τον σχεδιασμό μίας καμπάνιας, η απόφαση για να δαιφημιστεί κανείς στα μέσα κοινωνικής διαδικτύωσης γίνεται ολοένα και πιο προσιτή τόσο σε μικές όσο και μεγάλες επιχείρησεις.
Επιλέγοντας τον σχεδιασμό μιας διαφημιστικής καμπάνιας στα κοινωνικά δίκτυα, θα σας επιτρέψει να εξασφαλίσετε άμεσα νέους επισκέπτες για την ιστοσελίδα σας καθώς και νέους πελάτες για την επιχείρησή σας. Ωστόσο ο σχεδιασμός μιας διαφημιστικής καμπάνιας στα social media απαιτεί και συγκεκριμένες γνώσεις ώστε να επιφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα. Μάλιστα σε συνδυασμό με ολοκληρωμένες υπηρεσίες SEO, μπορεί να επιφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα για κάθε επιχείρηση.
Εάν ενδιαφέρεστε και εσείς για τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης προωθητικής ενέργειας στα κοινωνικά δίκτυα, με χρήση υψηλής ποιότητας γραφιστικών και συγγραφή κειμένων, τότε δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η έμπειρη ομάδα μας είναι σε θέση να αναλάβει τον πλήρη σχεδιασμό και ανάπτυξη της διαφημιστικής σας καμπάνιας, φροντίζοντας ταυτόχρονα για την συνεχή βελτίωση των αποτελεσμάτων.