Το content writing και το copywriting αποτελούν δύο από τις μεγαλύτερες έννοιες στην συγγραφή κειμένων για ιστοσελίδες και προωθητικές ενέργειες. Οι δύο αυτές έννοιες αν και μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους και αρκετός κόσμος τις συγχέει, φέρουν ορισμένες διαφορές.
Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε τους δύο αυτούς ορισμούς, τις διαφορές τους καθώς και τους λόγους για τους οποίους κάθε ιστοσελίδα και κάθε online επιχείρηση πρέπει να τους αξιοποιήσει.
Τι είναι το content writing – συγγραφή περιεχομένου
Το content writing, η στην ελληνική γλώσσα, η συγγραφή περιεχομένου, είναι η διαδικασία σχεδιασμού, σύνταξης και φυσικά επεξεργασίας περιεχομένου για ιστοσελίδες. Συνήθως η διαδικασία αυτή στοχεύει στην δημιουργία προωθητικών ενεργειών μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Το content writing σε γενικές γραμμές περιλαμβάνει την σύνταξη κειμένων ιστοσελίδας, άρθρων, σεναρίων για βίντεο καθώς και κείμενα για αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο ορισμός του content writing, συνήθως αναφέρεται στην συγγραφή κειμένων για ιστοσελίδες. Ο λόγος φυσικά η μεγάλη ανάγκη κάθε ιστοσελίδας για μοναδικό και κυρίως ποιοτικό περιεχόμενο. Ωστόσο η συγγραφή του περιεχομένου μπορεί να περιλαμβάνει πολύ περισσότερες κατηγορίες από τα κείμενα ιστοσελίδας. Μερικές από τις πιο διαδεδομένες μορφές είναι:
- Κείμενα για αναρτήσεις σε κοινωνικά δίκτυα
- Σενάρια για βίντεο στο Youtube
- Κείμενα για περιγραφές στα βίντεο του Youtube
- Email newsletters
- Άρθρα για blogs, εφημερίδες και περιοδικά
- Landing pages
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών Content Writing
Η συγγραφή κειμένων πρέπει να διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες προκειμένου να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών content writing συνήθως επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία. Ένα από τα βασικότερα είναι η δομή του κειμένου.
Κάθε κείμενο, ανάλογα με τον σκοπό για τον οποίο θα χρησιμοποιηθεί, πρέπει να ακολουθεί μια συγκεκριμένη δομή. Να έχει δηλαδή αρχή, μέση και τέλος. Να περνάει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στον αναγνώστη και φυσικά να τον παροτρύνει σε ενέργειες που θα επιφέρει κέρδος σε μια εταιρεία. Τέλος, τα κείμενα θα πρέπει να προσφέρουν αξία στο μέσο που τα χρησιμοποιεί, είτε δηλαδή πρόκειται για μια ιστοσελίδα είτε για ένα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα.
Τι είναι το copywriting
Το copywriting, είναι η διαδικασία σύνταξης – συγγραφής κειμένων με αποκλειστικό στόχο την προώθηση ιστοσελίδων, προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών. Το διαφημιστικό αυτό υλικό μπορεί να περιλαμβάνει φυλλάδια, διαφημιστικά κείμενα σε ιστοσελίδες ή social media, email, διαφημιστικές καμπάνιες σε κοινωνικά δίκτυα και στο Google Ads κλπ.
Όπως καταλαβαίνεται εύκολα οι δύο αυτοί όροι μπορούν να ταυτιστούν. Για να γίνει πιο εύκολα κατανοητή η διαφορά τους, ετοιμάσαμε ένα παράδειγμα:
Μια εταιρεία σχεδιάσει μια ιστοσελίδα. Η εταιρεία αυτή παρέχει μια υπηρεσία. Το κείμενο που θα συνταχθεί για τις πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία αυτή, αποτελεί ενέργεια content writing. Η ίδια εταιρεία, στην ίδια ιστοσελίδα, θέλει να προωθήσει μια συγκεκριμένη σελίδα μέσα από την οποία παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία που παρέχει, προκειμένου να «πείσει» τους επισκέπτες να την επιλέξουν. Τα διαφημιστικά κείμενα που θα συνταχθούν για την δεύτερη σελίδα αφορά ενέργειες copywriting.
Το copywriting δεν σχετίζεται καθόλου με το copyright
Άλλη μια σύγχυση που προκαλείται αρκετά συχνά, είναι ο συσχετισμός του copywriting με το copyright. Όπως προαναφέραμε το copywriting αφορά την συγγραφή διαφημιστικών κειμένων. Από την άλλη, το copyright αφορά τα πνευματικά δικαιώματα που κατέχει μια εταιρεία ή ένα άτομο και φυσικά το αποκλειστικό δικαίωμα να τα αναπαράγει.
Φυσικά, οποιαδήποτε κείμενα που συντάσσει μια εταιρεία προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων και το copyright, ωστόσο οι δύο έννοιες δεν έχουν κανένα απολύτως κοινό μεταξύ τους.
Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το content writing και το copywriting
Τόσο το copywriting όσο και το content writing, εάν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να προσφέρει τεράστια οφέλη σε μια εταιρεία, επιχείρηση ή ιστοσελίδα. Το βασικότερο φυσικά πλεονέκτημα είναι η παροχή χρήσιμου και ποιοτικού περιεχομένου στο κοινό. Κάτι που φυσικά θα βελτιώσει την φήμη μιας εταιρείας και θα προσελκύσει νέους ενδιαφερομένους.
Επιπρόσθετα, η σωστή συγγραφή κειμένων μπορεί να προωθήσει με τον βέλτιστο τρόπο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μιας εταιρείας στο ενδιαφερόμενο κοινό. Προσελκύοντάς τους μάλιστα και πείθοντάς τους να μετατραπούν σε πελάτες. Κατά συνέπεια η σωστή χρήση των υπηρεσιών συγγραφής κειμένων είναι σε θέση να αυξήσει το κέρδος μιας επιχείρησης, άμεσα και αποτελεσματικά.
Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε και την βελτιστοποίηση – προώθηση SEO. Το ποιοτικό περιεχόμενο τόσο σε μια ιστοσελίδα όσο και στο Youtube ή στα κοινωνικά προφίλ, είναι σε θέση να εμφανιστεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Αυτό θα εξασφαλίσει την μέγιστη προβολή και φυσικά την προσέλκυση ακόμη περισσότερων ενδιαφερομένων πελατών.
Επαγγελματικές υπηρεσίες Content writing και copywriting
Η εταιρεία Seo-Keimena προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες συγγραφής κειμένων content writing και copywriting. Το προσωπικό μας απαρτίζεται από έμπειρους και εξειδικευμένους συγγραφείς που θα βοηθήσουν να προβάλλεται με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο ευρύ κοινό του διαδικτύου.
Όλα μας τα κείμενα συντάσσονται με τις βέλτιστες πρακτικές, οι οποίες θα εξασφαλίσουν ποιοτικό περιεχόμενο τόσο για τους αναγνώστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης.
Μάλιστα, βασικός μας στόχος είναι η σύναψη συνεργασιών που να διέπονται από την αξιοπιστία, την αποτελεσματικότητα και φυσικά την εμπιστοσύνη. Αυτός είναι και ο λόγος που όλα μας τα κείμενα συνδυάζουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα με τις χαμηλές τιμές.