Τι πρέπει να περιέχει η αρχική σελίδα ενός eshop

Η αρχική σελίδα μιας ιστοσελίδας αποτελεί το Α και το Ω για την συνολική της επιτυχία. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Η αρχική σελίδα ενός eshop πρέπει να περιέχει κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες και λειτουργίες, προκειμένου να αυξήσει τον χρόνο παραμονής των χρηστών στο ηλεκτρονικό κατάστημα και φυσικά να συμβάλει στην μετατροπή τους σε πελάτες.

Παρακάτω ετοιμάσαμε μια λίστα με συνοπτικές πληροφορίες για όλες τις απαραίτητες αυτές λειτουργίες που κάθε eshop πρέπει να συμπεριλάβει στην αρχική του σελίδα.

αρχική σελίδα eshop

  1. Ενημερώσεις και νέα

Μια πολύ δημοφιλής τεχνική που αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα αξιοποιούν, είναι η προώθηση μηνυμάτων κειμένου στο μενού κορυφής (top Bar). Τέτοια μηνύματα συνήθως προβάλουν προσφορές (όπως δωρεάν μεταφορικά) ειδοποιήσεις για αλλαγές στην λειτουργία του ωραρίου και γενικά του ηλεκτρονικού καταστήματος κλπ.

Χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες ενημερώσεις, θα αυξήσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας, θα μπορέσετε να προωθήσετε συγκεκριμένες προσφορές και φυσικά να αναπτύξετε μια επιπλέον επικοινωνία με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

  1. Μπάρα αναζήτησης (search box)

μπάρα αναζήτησης ιστοσελίδας

Η αναζήτηση αποτελεί μια από τις βασικές λειτουργίες όχι μόνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και κάθε ιστοσελίδας. Οι χρήστες του διαδικτύου θέλουν να βρίσκουν τις πληροφορίες που αναζητούν άμεσα και χωρίς πολύ κόπο. Μια μπάρα αναζήτησης θα βοηθήσει τους επισκέπτες σας να αναζητήσουν εύκολα τα προϊόντα του eshop σας, οδηγώντας σε αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων.

  1. Μενού πλοήγησης και κατηγορίες προϊόντων

 

ecommerce design page

Η χρήση ενός σωστού μενού πλοήγησης στην αρχική σελίδα ενός eshop παίζει καθοριστική σημασία. Το μενού θα πρέπει να είναι εύχρηστος και να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες κατηγορίες προϊόντων. Έτσι, οι χρήστες της ιστοσελίδας σας θα είναι σε θέση να περιηγηθούν στις κατηγορίες των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

  1. Νέες παραλαβές και προϊόντα σε έκπτωση

Η προσθήκη νέων προϊόντων και προϊόντων που είναι σε έκπτωση, είναι άλλη μια λειτουργία που το μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρόνιων καταστημάτων εφαρμόζει. Και όχι άδικα θα λέγαμε, αφού έρευνες έχουν αποδείξει ότι η προώθηση νέων παραλαβών  και εκπτώσεων στην αρχική σελίδα ενός eshop, βοηθούν στην μεγιστοποίηση του κέρδους για μια επιχείρηση.

  1. Καλάθι αγορών και λογαριασμός

αύξηση πωλήσεων ηλεκτρονικού καταστήματος

Το καλάθι αγορών θα πρέπει να είναι ορατό σε κάθε επί μέρους σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Πόσο μάλλον στην αρχική σελίδα. Επιλέγοντας για δικούς σας λόγους να αποκρύψετε το καλάθι αγορών ή τον σύνδεσμο για τον λογαριασμό του εκάστοτε χρήστη, θα οδηγήσει σίγουρα σε απώλεια αγορών από αρκετούς πελάτες σας.

  1. Χρήσιμοι σύνδεσμοι

Η αρχική σελίδα ενός eshop θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει και μια λίστα με χρήσιμους συνδέσμους που αναζητούν οι επισκέπτες. Τέτοιοι σύνδεσμοι είναι κυρίως προς τις παραάτω σελίδες:

  • Έξοδα αποστολής
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας

Μάλιστα, πέρα από τους συνδέσμους προς τις ανωτέρω σελίδες, καλό θα ήταν να προσθέσετε και τα βασικότερα από τα στοιχεία που αυτές περιέχουν σε κάποιο εμφανές σημείο στο footer του Ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Για παράδειγμα, στο υποσέλιδο κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος, προτείνεται να συμπεριλαμβάνονται μερικές βασικές πληροφορίες για την εταιρεία, τα έξοδα αποστολής, εικονίδια με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και στοιχεία επικοινωνίας.

Τι άλλο θα πρέπει να περιέχει η αρχική σελίδα ενός eshop;

Οι ανωτέρω λειτουργίες και πληροφορίες που αναλύσαμε, αποτελούν τα βασικότερα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει η αρχική σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αρκετά επίσης στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε  ώστε να βελτιστοποιήσετε την διεπαφή με τους επισκέπτες σας και να βοηθήσετε στην καλύτερη προώθηση ιστοσελίδων στο ίντερνετ.

Τέτοια στοιχεία μπορεί να είναι τα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα, διαφημιστικά banners Και εντυπωσιακά γραφιστικά, live chat, Εγγραφή στο newsletter κλπ. Τέλος, η συγγραφή κειμένων παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο, αφού η καταχώρηση ελκυστικών κειμένων θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο στην μετατροπή των επισκεπτών σας σε πελάτες.

Άλλωστε, η συγγραφή περιεχομένου ιστοσελίδων δεν στοχεύει μόνο στις υπηρεσίες SEO και την βελτίωση των κατατάξεων στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και στο να πείσει τους επισκέπτες να προβούν σε μία αγορά.